Abydos Gate Abydos Gate Abydos Gate
Címoldal Fórum Vendégkönyv Hírek Letöltés Kérdőív E-mail Frissítések Linkek GYIK

101 Decision (Döntéshozatal)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Mark Edward Edens
Michael Edens


Miközben az újoncokból álló csapat kiképzése is problémásan zajlik, Gus Bonner őrnagyot bíróság elé állítják egy sikertelen küldetés miatt és kijárási tilalom alá kerül. Ezzel párhuzamosan egy kutatócsapat egy szarkofágot talál, amelyben egy idegen, féregszerű életforma található. Az alakváltó Nephestis felveszi Dr. Grimes, majd Bonner alakját, hogy behatolva a létesítménybe megnyissa a csillagkaput. Sikerül is Tlak'kahn csapatokat átengednie, amelyek a lény ellopására érkeztek. Bonner és fiatal csapata ugyan visszaszerzik a lényt, de kénytelenek járműveket elcsenve elmenekülni a Földről, amely miatt hadbíróság elé kerülhetnek.


102 Double Duty (Kettős kötelesség)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Mark Edward Edens
Michael Edens


A csapat egy dzsungellel benőtt világban reked, miután Nephestis árulónak tűnteti fel Gus Bonnert. A helyi Thorn nevű faj egy olyan betegségben haldoklik, amelyet az őrnagy feltételezése szerint a felderítők hurcoltak be. A csapat többi részét lefoglalja az Ős lepkebáb gondozása. Megtámadják őket újfent a Tlak'khanok, de sikerül megszökniük. A gubóból a feltételezés szerint egy szárnyas Ős repül ki. A Tlak'khan vezető, Da'kyll túszként fogságba ejti a Thorn népet és körbeveszik Bonner csapatát. Az Ős azonban közbelép és fordul a kocka. Da'kyll elmenekül. Az Ős megtanul Seattle segítségével angolul és elnevezik Dragának. Draga meggyógyítja a Thorn fajt és a csapat tagja lesz, ám nem tud semmit sem a csillagkapukról.


103 The Best World (A legjobb világ)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Len Uhley


Gus csapata egy olyan világba érkezik, ahol egy kőből készült Útmutató található, amelynek az elmozdítása földrengésekkel jár. A csapat segít a helybéli Mou'a'dash nevű fajnak, hogy visszaszerezzék. Harrison egy helybélivel ismerkedik, amikor ismét felbukkanak a Tlak'khanok. Fogságba ejtik Gust, Dragat és Seattlet, ráadásul magukkal viszik ezt a bizonyos Útmutatót, amelyről azt feltételezik, hogy az Ősök óhazájába nyit féregjáratot. Valójában ez egy pokoli börtön, ahonnan nincsen visszaút. Dragának a speciális képességeivel sikerül a csillagkaput megnyitnia és a Tlak'khanok ottragadnak. Gus arra is rádöbben, hogy az ismeretlen áruló átnézte az általa felkeresett bolygók listáját, mivel ellenségeik követik őket.


104 Coming Home (Hazaérkezés)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Jan Strnad


Az egyik csapattag születésnapokra való visszaemlékezése Ec'cot is nosztalgiával tölti el. A csapat meggyőzi Gust, hogy menjenek el Ec'co világába. Egy elektromos vihar rövidzárlatot okoz azonban a csillagkapuban. Gus és Ec'co így a bizalmatlan Hrathi faj felügyelete alá kerül, mert Gust árulással vádolják. A többiek villámok segítségével feltöltik a csillagkaput, miközben a Tlak'khan ezt a világot is megtámadni készül. Gus megmenti a Hrathi fajt és elviszik őket cserébe egy adatkristályokat rejtő helyre. Kiderül, hogy ezek mind hamisak. Az egyik Hrathi felfedi, hogy valójában ő egy alakváltó és mivel átjutottak a próbán, ezért ad nekik egy igazi Tlak'khan adatkristályt.


105 Mentor (Mester)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Richard Mueller


Gus csapata megakadályozza, hogy a helyiek, a Mystari nevű faj a csúcs-fejlett technológiájú fegyvereikkel megtámadjanak egy másik nemzetet. Találkoznak Shepherddel, aki korábban csillagkapu csapattag volt és Gust képezte ki.. Shepherd egy banditákból álló csapat vezetője, akit a hívei imádnak. Gus megpróbálja megérteni a nyilvánvaló erőszak alkalmazását, hogy ezzel Staceynek időt nyerjen egy alapos körbenézésre. Shepherd azonban tudja, hogy Gus nem az ő oldalán áll, ezért idehívja a Tlak'khan harcosokat. Shepherd rájön, hogy a Tlak'khanok mindkét nemzet és Gus csapatának kivégzését terveztik, ezért végül segít nekik és a Mystari fajnak.


106 Hot Water (Forró víz)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Francis Moss
Ted Petersen


Egy vízi világba érkezve a kadétok egy közeli szigetre evickélnek és elvesztik az egyik járművüket. Eközben Da'kyll jelenti a Hah'lak tanácsnak, hogy tudja, hogy hol van Draga. A vezetőjük pár kalózt küld Da'kyll segítségére. Ec'co, Draga és Seattle a Su'ri nevű kétéltű faj foglya lesz, mert alapvetően bizalmatlanok a tüdővel lélegzőkkel szemben. A zsoldosok egy Sargall nevű fiatal Su'ri-val tárgyalnmak, hogy gyógyszerért cserébe adják át őket nekik. Sargall végül segít nekik és Dragával odacsalja Seattlet, akit elfognak, majd Harrisonnal is egy veszélyes futamba kezdenek. Eközben Gus megpróbálja R.J.-t megmenteni. Dragát fogságban tartják a zsoldosok. Harrison megmenti Sargallt egy nagy szörnytől, amelyet Gus a csillagkapu felé csal a menekülő zsoldosok irányába. Végül minden jóra fordul.


107 Phobia (Félelem)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Jon Loy


Egy új helyszínre való érkezés után Stacey belefut egy hálóba, amitől előjön a pókiszonya. Természetesen e bolygó lakói valóban pókok. Stacey hisztizés közben megsebesíti az egyiket, amely a két faj kapcsolatát veszélyezteti. Stacey önvédelemre hivatkozik, ám bíróság elé állítják. Eközben sokadik alkalommal a Tlak'kahn sereg is felbukkan és támadásba kezd. Stace-t feltételekhez kötve szabadon engedik, hogy hagyja a pókokat békén. A lány és társai segítenek visszaverni a betolakodókat, majd távoznak.


108 Can I Keep It? (Házi kedvenc)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Matt Edens


Miután sikerül elkerülni egy hatalmas elektromos vihart, Seattle talál egy kismacskához hasonló lényt, akit Flotsamnak nevez el. Az új házi kedvenc elkezdi megeszegetni a tartalék készleteiket és rohamtempóban növekszik. Az oktatására tett minden kísérlet kudarcot vall és a csapat úgy dönt, hogy hátrahagyják. Da'kyll és emberei azonban ide is követték őket. Flotsam egy gránát alakját eljátszva megmenti őket. A vihar megtizedeli a Tlak'kahn hódítókat. Seattle végül beleegyezik, hogy ne vigyék tovább az állatkát.


109 Who Are You? (Ki vagy te?)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Katherine Lawrence


Megérkeznek egy újabb világba és Draga úgy érzi, mintha figyelnék őket. Harrison talál egy maja templomot. Visszatérése után jelenti, hogy megint Tlak'kahn erősítést talált, ráadásul van egy ember foglyuk. Seattle és Stacey furcsállja Harrison viselkedését és gyanakvóvá válnak. Gus végül beleegyezik a mentőakcióba. Kiderül, hogy a fogoly Arnold Grimes százados. Ekkor azonban elkapják és berakják egy cellába az igazi Harrison mellé. Ekkor jönnek rá, hogy az alakváltók a Tlak'kahn faj szövetségesei. Gusban összeáll a kép és rájön, hogy mi is történt. Kitalál egy szökési tervet, de addigra az őket megformáló alakváltók elfogták a társaikat. Mégidőben érnek oda, hogy segítsenek és Grimessal együtt elmenjenek. Draga azonban megint egy alakváltó jelenlétét érzi. Gus egy ravasz csellel leleplezi Grimest, mivel ő az egyetlen, aki valaki mást vádol.


110 Greed (Kapzsiság)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Richard Mueller


Egy csomó gyémántot találnak a következő planétán. Hamar elkezdenek marakodni rajta, amit Draga nem igazán ért meg. Miközben Gus elmagyarázza neki a pénz fogalmát, a csapatot zsoldosok veszik körbe. Gus és Draga a foglyuk lesz. A férfi megpróbálja a kapzsiságukra apellálva kijátszani őket egymás ellen. Stacey és társai is túljutnak a nyereségvágyon, majd önként adják oda a gyémántokat a katonáknak, hogy barátaik szabadságát megválthassák.


111 Stones (Kövek)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Nick Dubois


Gusék a harcias Alteri nevű közösséggel találkoznak a megérkezésük után, akik halálos gyakorlatokat végeznek. Stacey többször is vereséget szenved és rájön, hogy a Mandro-kövek erősítik a küzdő feleket. Amikor felteszi az egyiket, különös mellékhatások jelentkeznek. A lány paranoiássá és ingerültté válik. Végül teljesen függővé válik és testi változásokon esik át. Stacey annyira megvadul, hogy a csillagkapu felé szökik. A csapat megpróbálja lelassítani, hogy Gus beszélhessen vele. Draga visszaváltoztatja Staceyt az eredeti állapotába. S amikor megérinti a köveket, egy csillagrendszer képe jelenik meg vízióként, amelyről azt hiszi, hogy az Ősök otthona.


112 Initiations (Beavatások)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Steven Melching


Gus a csapatát a Brianna nevű bolygóra viszi, hogy pihenjenek és regenerálódjanak. A világot azonban földrengés sújtja és Harrison elszakad a többiektől, miután a rakétahátizsák lekapcsolódik a hátáról. A srácot Havave menti meg, aki éppen egy Kamuna nevű beavatási szertartást végez. Harrison megpróbálja lebeszélni Havanet a veszélyes feladatról, de végül segít neki. Egy helyi lénynek a tojását kellene elhozniuk, de kudarcot vallanak. Visszatérnek az Akua nevű fajhoz és beszámolnak a sikertelenségükről. Ec'co korábban felfedezte a sziget másik oldalán, hogy a közeli vulkán bármikor felrobbanhat. Az Akuak nem akarnak beleegyezni az elmenekülésbe, de végül Havane tettei meggyőzik őket és sikertelensége ellenére is befogadják. A csapat visszatér a csillagkapuhoz még éppen időben, mielőtt a sziget megsemmisül.


113 The Mother Of Invention (Feltaláló)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Christy Marx
Randy Littlejohn


Egy magas fejlettségű világban a csapat egy finomítót vizsgál meg, amikor fiatalok támadnak rájuk. Az egyikőjük egy feltaláló, Creda, egy nagyon vonzó lány. Ec'co figyelmét felkelti a hölgy. Creda sok mindenről hazudik nekik, beleértve azt is, hogy a Tlak'kahn faj megtámadta őket. Miközben javítómunkákat végeznek, Creda ellop pár járművet és Harrison rakétahátizsákját. Creda ragaszkodik ahhoz, hogy a munkások tulajdonították el a holmikat. Ec'co rájön, hogy Creda egyáltalán nem kutató és hogy az összeharácsolt technológiával a saját hatalmát növeli. A Tlak'kahn hódítók is megérkeznek és egy hidrogéntöltőben szembeszállnak velük. Creda megpróbálja figyelmeztetni őket, de a Tlak'kahnok nem hiszik el, hogy a kocsik hidrogénnel vannak megtöltve. A tévedésük hatalmas robbanást okoz, amelyet felhasználva a csapat menekülésbe kezd Creda segítségével. A hölgy megkéri Ec'cot, hogy maradjon, de a lény vonakodva távozik inkább.


114 Reality (Valóság)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot



Gus és Seattle egy földönkívüli virtuális valóságba kerül, ahol a közösséget megrontotta a mesterséges környezetbe való belefeledkezés.


115 Museum (Múzeum)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot



A csapat a csillagkapuval a Kínai Nagy Fal melleti múzeumba érkezik. Miután körbejárják és végighallgatják Gus unalmas történelmi előadásait, a csapat Julius Caesar és Napóleon robothadseregébe ütközik.


116 Us And Them (Ők és mi)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Julia Jane Edwald


Egy olyan világba érkeznek, melynek lakói nagyon hasonlítanak Dragára. A lények azonban megvetik a repülni képtelen lényeket, akiket csak földi csúszómászóknak tartanak. Amikor a Tlak'kahn sereg itt is felbukkan és Gus csapata segít a helybélieknek, akkor újra kell értelmezniük ezen álláspontjukat.


117 The Face Of Evil (Az ördög arca)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Jon Loy


A felfedezők egy olyan világba érkeznek, ahol harcok robbantak ki a Tlak'kahn és a helybéli Urson nevű faj között. Segítenek nekik, de semmi sem az, aminek látszik. Seattle követ egy fiatal Tlak'kahnt egy rejtett városba. Gus rájön, hogy a fogságba ejtett Tlak'kahnok valójában egyszerű menekültek és farmerek. A csapat rájön, hogy az Urson faj sántikál rosszban, ezért a Tlak'kahn farmerek segítségére sietnek.


118 The Key (A kulcs)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Richard Mueller


A Rokari egy magasan fejlett technológiájú nép által lakott bolygó, amelyet 60 órán belül egy üstökös pusztítása fenyeget. A helyi kormány, a Közösség, nem hiszi el a csapat figyelmeztetését. A Közösség lakói ráadásul nem olvashatnak, mert nem látták hasznát. A csapat találkozik egy föld alatti ellenállási mozgalom tagjával, aki elvezeti őket egy titkos könyvtárba, hogy ott feljegyzéseket találjanak egy bolygóvédő rendszerről. Harrison rájön a nyelv szabályaira és sikerül megtalálni a kért adatokat. A Közösség ezután megbecsüli az írástudást.


119 Chariot Of The Sun (A Nap szekere)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Katherine Lawrence


Egy titokzatos hajó veszélyes energiát sugároz magát egy lakatlan bolygón. Harrison és Seattle a tulajdonosokat keresi, míg a többiek Stacey vonakodása ellenére behatolnak a belsejébe. Gus ragaszkodik hozzá, hogy visszarepüljenek a hajóval a közeli Földre. Az egész azonban egy Tlak'khan csapdának minősül, mivel a Ga'Harn, azaz a Tlak'khan óhazába repülnek. Da'kyll elfogja őket és hadizsákmányra hivatkozva megakadályozza a Nax'kan Tanács elé való cipelésüket. Hah'lak elküldi a saját beosztottját, Gal'kornt, hogy megtévesztésként szabadítsa ki őket. Visszakapják a járműveiket és a legközelebbi csillagkapun át távoznak.


120 The Answer (A válasz)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot



Az Octasar bolygón találkoznak az SGC-nek dolgozó Dr. Carrie Masonnal, aki egy helyi tudóssal, Dr. Bri'sallal együtt a telepátia tanulmányozásával foglalkozik. A doktornő meg van győződve arról, hogy a Tlak'khanok segíthetnének ebben, ám Bri'sal társai nem osztják ezt a véleményt. A csapat megpróbálja meggyőzni őket, hogy nem árulók, de nem járnak sikerrel. A feltűnő Tlak'khan seregek átveszik az írányítást. Gusék ellenállnak, de az elmebefolyás alatt álló tudósok rájuk támadnak. Mason megragadja Da'kyll eszközét és ezzel mindenkit felszabadít. Az ellenséges egységek visszavonulnak.


121 The Look (Látszat)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Bob Forward


A csapat egy nyaralóhelyhez hasonló bolygóra érkezik, ahol a helyiek divatőrültek, akik ráadásul újabb kiegészítők miatt őket is veszélyeztetik. A barátságos Rikell a csapat segítségét kéri, hogy gyűjtsenek páfrányleveleket, hogy szebb legyen. Keresés közben felülről egy zsoldos támad rájuk, aki megragadja Dragát, akit Harrison segítségével visszaszereznek. Elegendő páfrányt is sikerül szerezniük, de Rikell rájön, hogy a külső nem minden.


122 Feet Of Clay (Agyaglábúak)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Richard Mueller


Seattle és társai egy olyan bolygóra érkeznek, ahol a helyiek felül akarják múlni a Tlak'khan fajt, de egy járványtól szenvednek. Draga meggyógyít amennyit csak tud. A vezetőjük, Mek'rod, ragaszkodik hozzá, hogy ők a Tlak'khanok valójában és követik őket. Ec'co kitalál egy végleges gyógymódot a betegségükre. Mek'rod azonban tudja, hogy a Tlak'khanok nem éppen a segítségnyújtásról híresek. A Mar'dan vezetők idehívják a Tlak'khanokat, akik engedelmességre szólítják fel őket és hogy csalják csapdába a vendégeiket. A Tlak'khanok azonban nem segítenek rajtuk és véfül Mek'rodék ellenük fordulnak. Gusék kiszabadulnak, hogy utána ismét fogságba essenek, de végül a Mar'danok szabadon engedik őket.


123 The Natural (A természet)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Mark Edward Edens


Miután sikerül megszökniük a Tlak'khanok elől egy dzsungellel benőtt világban Harrison repülési képességének köszönhetően, a csapat egy kénnel fedett planétára vetődik. A denevérszerű Har'un faj meghívja a sérült jet packű Harrisont egy kis repkedésre, de nem megy túl jól. Harrison lelkesen próbálkozik, de a csapatból csak neki nem sikerül. A bolygó ráadásul nagyon elszennyeződött a Tlak'khanoknak köszönhetően. Egy támadó egységet küldenek harcolni és Harrison figyelmezteti az itt élőket. A Tlak'khanok nem tanulnak a hibájukból és végül a Har'un gázbombák áldozatai lesznek.


124 Big Mistake (Nagy tévedés)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Nick Dubois


A csapat egy sivatagos bolygóra érkezik, ahol éppen homokvihar dúl. Találkoznak a Mo'Tai fajba tartozó Mashumával. Seattle vezeti a csapatot, hogy a Mo'Taioknak vizet keressenek. Találnak pár követ, amelyet a szivattyúk üzemelésére akarnak használni. Seattle türelmetlen lesz és teljes kapacitással akarja használni a kutat. Ez földrengést idéz elő. Találnak továbbá nagyobb méretű enerighordozó sziklákat és egy energiagömböt. Ez Seattleben emlékeket szabadít fel. Ekkor az apját látta, aki nem ismerte el a tévedését és inkább a városba költözött. Seattle megsérül az ásás közben és még inkább elszántabb lesz, mint valaha. Egy újabb energisgömb szabadul el, amely a falu felé veszi az irányt. Ec'co kiszámítja, hogyan csalhatnák tőrbe. Ez az idő éppen elég Dragának, hogy beszéljen a lénnyel és megtudja, hogy vissza akar térni az energiakő társaihoz. A csapat békén hagyja tehát őket és a falusiaknak a pumpák működtetésére szélmalmokat ajánl fel.


125 The Illustrated Stacey (A kidíszített Stacey)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Craig Miller


Az új bolygón a helyi Ner'dal nevű faj egy energiasárkánnyal küzd, amit Harrison késői megérkezése sikeresen le is győz. Stacey és Seattle bámul az itteniek testfestésein és a srácok el is kezdenek kötekedni Staceyvel, hogy csináltasson magának. A festék valójában mikróbákból áll, amely bár nem toxikus, de rohamosan el kezd terjedni a lány testén és az egészet befedi. Egy patakmeder iszapjából készült kenőcs lehetne a segítség, ám ismét felbukkan egy energialény. Gus segít Staceynek, míg a többiek távoltartják az idegent. Elkerülik a veszélyeket, de addigra már a gyógyír kiszáradt. A megoldás végül egy őket követő lény személyében érkezik, amely lenyalogatja a lányról a baktériumokat.


126 The Long Haul (Hosszú út)

 Hozzáfűznivalód van?
 Rendezte:
Will Meugniot

 Írta:
Michael Edens


Miután a főszereplőket idegen lények egy jeges világba űzik, az egész küldetésüket újraértelmezve kilátástalannak tartják. Draga megnyitja a csillagkaput, hogy odajussanak, ahova szeretnének. Erre azonban a féregjáratból kilépve a Földön találják magukat a Yucatán-félszigeten. Ott éppen egy professzor Horace Van Gelder nevű nőnek dolgozik, aki az új csillagkaput felfedezte. Az alakváltó Nephestusszal beszélnek (Grimes alakjában van éppen), miutána kapcsolatba lépnek a Csillagkapu parancsnoksággal. A lény szintén Van Geldernek dolgozott inkognitóban, de most felveszi Stoneman alakját. Üdvözli a csapatot és megígéri, hogy segít tisztázni a nevüket. Valójában Da'kyllt és a Tlak'khan egységeket hívja. Draga gyanakodni kezd, amikor Stoneman elküldi a kadétokat Cancunba, ahol támadás éri őket és visszafordulnak. Gus és Draga addigra már megszökött, mire a társaik visszatérnek és végül az új csillagkapu felé veszik az irányt. Így tehát nem sikerült az ártatlanságuk bebizonyítása. Sikerül elmenekülniük Van Gelderrel együtt és nem is sejtik, hogy Nephestus ment velük.


A Stargate Infinity egy vadonat új animációs sorozat, amely jelenleg a kezdeti fejlesztés fázisában van.Az SG-1 "spin-off" sorozat szombat reggelente tűzik a FOX adó műsorára, Szeptember 14. az első epizód vetítésének dátuma.A sorozatot a FOX csatornán vetítik majd, a célközönséget a 6-12 éves fiatalok jelentik. Maga a tény, hogy a FOX adja majd le a sorozatot, arra utal, hogy a Csillagkapu népszerűbb mint valaha, hiszen az USA-ban korábban előfizetéses, majd kábeltelevízión adott Csillagkapu sorozat utódja az egyik "alapcsatornán" fog majd most futni.

MI IS A STARGATE INFINITY?

Egy 30-perces rajzfilmsorozat - egy jó kis régimódi szombat reggeli rajzfilm! Az MGM Stargate SG-1 sorozatának utódja, a DIC Entertainment készíti, a 4Kids Entertainment pedig terjeszti.DIC ismert név a rajzfilmek világában, az Inspector Gadget, Captain Planet, Sailor Moon sorozatokat is ők készítették. A társaság családbarát sorozatokat gyárt, amelyek tanító célzatúak, de szórakoztatóak is. Annak ellenére, hogy az MGM az egyik megrendelője a sorozatnak, jelenleg nincs tudomásunk arról, hogy az SG-1 sorozat alkotói részt vennének az Infinity munkálataiban.

MIRŐL SZÓL MAJD A SOROZAT?

Az Infinity 20-30 év múlva, a jövőben játszódik, ekkor fedezik fel Dragát egy múmia belsejében. A CsK parancsnokságnak vissza kell őt juttani szülőbolygójára, és meg kell akadályoznia, hogy egy gonosz idegen faj elrabolja. A csapatot egy igazi veterán harcos, Gus Bonner vezeti, aki a Csillagkapu Akadémia 4 tagjával megy át a Csillagkapun, hogy újabb világokat fedezzenek fel. Árulással vádolják őket, és ezért nekik is Dragával kell menekülniük. Az Infinity a Csillagkapu világának hatáskörét növeli, és nem sérti az eredeti film által felállított mítoszt.

A FŐSZEREPLŐK

Gus Bonner - 50 éves, lázadó jellem, egyáltalán nem öreges figura, kiváló katona.

R.J. Harrison - 18 éves, okostojás scif-firajongó, de hatalmas erejű és jóképű fickó.
Stacey Bonner - 18 éves, Bonner unokahuga. A harcművészetek mestere, mindent az előírásoknak megfelelően tesz.
Seattle Montoya - Seattle egy indiánrezervátumban nőtt fel, majd a nagyvárosba kerülve egy banda tagja lett. Innen menekült a Légierőhöz. Beleérzőképessége révén tudja mit éreznek az emberek, és az idegen fajok is.
Ec'co - A fiatal Ec'co egy idegen faj tagja, aki nagyon ért mindenféle technikai jellegű dolgohoz, bármit meg tud szerelni.
Draga - A fiatal "Sárkányhölgy" szintén egy idegen faj tagja, akit felnőtt formájában találnak egy múmiában. Hatalmas erő lakozik benne, és nem tudni, milyen titkokat hordoz magában...


A MELLÉKSZEREPLŐK

Nephestis / Grimes - Célja a CsK parancsnokság megsemmisítése. Egy alakváltó idegen, aki a Tlak-Kahn-nak kémkedik. Ideje nagy részében Arnold Grimes századosnak álcázza magát, de bármilyen formát és alakot fel tud venni, ami nagyjából megfelel az ő méreteinek.

Hah'lak - Dagi, békaszerű fajzat, aki a Nax'kan Tanács tagja. Hah'lak bátor és gyanakvó, paranoiás.Da'kyll - A Tlak'kahn harcosok csapatának vezetője. Egy kíméletlen 2,5 méteres harcos. Intelligens, kegyetlen, ambiciózus. Célja Draga és a csapat levadászása, hogy megszerezze az univerzum titkát, és ő lehessen a Tlak'kahn nép ura.

Pahk'kal - Da'kyll's jobbkeze, bár retteg Da'kyll-től. Pahk'kal magának akarja Draga erejét, majd ezután megszabadulna Da'kyll-tól és a Nax'kan Tanácstól.

Egyelőre még nincs hír arról, hogy kik lesznek a szinkronhangok. Annyi biztos, hogy a jelenlegi SG1 gárdából senki nem lesz a szereplők között - bár vendégszereplésük elképzelhető. 

Az Infinity a 4Kids' programblokkban lesz látható majd, amelyben az Ultraman Tiga, Kirby, Kinnikuman: Ultimate Muscle, és a Teenage Mutant Ninja Turtles valamint a Food Feud is szerepel.

A műsort az Emmy-díjas producer és rendező Mike Maliani irányítja. Erik Lewald, a DIC egy rangidős elnökhelyettese fogja figyelemmel kísérni a sorozat alakulását, a Stanford Egyetem egyik professzora, Dr. Donald Roberts felügyeli majd a sorozatot, hogy az megfeleljen a sorozatokat szabályozó "nézővédelmi" előírásoknak.

KÉPEK

















Címoldal Fórum Vendégkönyv Hírek Letöltés Kérdőív E-mail Frissítések Linkek GYIK